Uz sākumlapu

Viegli lasīt

Ar ko nodarbojas muzejs?

Muzejs izglīto sabiedrību par veselību un medicīnas vēsturi. Muzejs runā par rūpēm kā veselīgas sabiedrības pamatu. Vienlaikus muzejs uzkrāj un pēta pagātnes liecības. 

Ko var apskatīt muzejā?

Muzejs ļauj ielūkoties medicīnas vēsturē. Apmeklējuma laikā vari uzzināt par viduslaiku, renesanses, jauno laiku un Latvijas medicīnas vēsturi. Atsevišķa zāle veltīta arī kosmosa bioloģijai un medicīnai.
Vēl muzejs rīko izstādes un izglītojošus pasākumus. 

Kur atrodas muzejs?

Muzejs ir Rīgā, Ukrainas neatkarības ielā 1.

Kā var sazināties ar muzeju?

Muzeja tālruņa numurs ir +371 26644548, e-pasta adrese: info@mvm.gov.lv

Pasta adrese:

Ukrainas neatkarības iela 1
Rīga, LV-1010

Mēs gribam iepazīt savu apmeklētāju, lai veidotu labāku piedāvājumu tieši Tev – piekritīsi sīkdatnēm?